電子書籍の厳選無料作品が豊富!

( )に入る英文を教えてください。お願いします。

彼女は夫を高速道路事故で失い途方にくれていた。
She was ( )as she lost her husband in ( ) accident.

このセーターは手洗いしなければいけません。
You should wash this sweater ( ).

A 回答 (3件)

"highway"は「高速道路」ではなくて「幹線道路」。



「高速道路」は"express way"、"express high way"、"express highway"の三通りの表記がある。
    • good
    • 1

She was (at a loss) as she lost her husband in (the express high


way) accident.

You should wash this sweater (by hand).
    • good
    • 2

at a loss


a highway
by hand
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!