プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語できるかたお願いします! 私は浮気する人が嫌いです。 あなたも浮気しないでね? を英語でどう言いますか? 彼氏に浮気を疑われたので、、、

A 回答 (7件)

I hate people who cheat on me. Don't cheat either, okay?



Cheating is ABSOLUTELY wrong, you know.
    • good
    • 0

I hate people who cheat in relationship. How dare you doubt me.


Never cheat on me, ok?
    • good
    • 0

日本人には 「play = 遊ぶ」 と言う和訳が染み込んでいるらしいですね。

ほんとに危険!
    • good
    • 0

丸投げ質問にはろくな回答がつきませんよ。

「私は浮気する人が嫌いです」というのは、「だから自分自身もそういう人にはならない」という意味ですよね?

I don't like people who cheat. You're not going to cheat on me, either, right?
    • good
    • 1

ベタベタですが…。



I HATE THE PERSON WHO HAS AN AFFAIR.
WAS IT UNDERSTOOD?

全文大文字なのがミソ。
    • good
    • 0

I'm not cheating、 just playing with a good guy.


I don't want to be told by you
    • good
    • 1

I hate men who cheat.


Don't cheat on me, alright?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!