アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

“Reducing wait time is important for the time consuming process of staining. On the exterior, toners are always appreciated with solid and semi-transparent wood tones dominating decks, fences and furniture while the ability to customize is critical for siding. Reducing maintenance, whether it be traffic durability, color retention or coating life, people want to appreciate wood longer between maintenance cycles.”

宜しくお願いします。

A 回答 (1件)

「染みを付ける時間がかかった過程に、待ち時間を減少させるのは重要です。

」 外部では、味方にとって、カスタム設計する能力が重要である間、固体の、そして、半透明の木製のトーンがデッキ、フェンス、および家具を支配であっている中に、いつもトナーに感謝します。 「それが交通の耐久性、色の保留またはコーティングの寿命であることにかかわらず維持を抑えて、人々は保全周期の間で、より長い間の木に感謝したがっています。」

多分こうなると思うんですが・・・

まちがっていたらすいません><
    • 0
この回答へのお礼

いえいえとても助かりました。
私は英語がとても苦手ですのでとても参考になります。
ありがとうございました。