Francis Hope's wife left him.

Evalyn McLean's husband became ill.

James Todd took the diamond to the Smithsonian Institution.

The Hope family bought the diamond.

A 回答 (1件)

> Francis Hope's wife left him.

フランシス・ホープの妻は彼のもとを去った。

> Evalyn McLean's husband became ill.

エヴァリン・マクリーンの夫は病気になった。

> James Todd took the diamond to the Smithsonian Institution.

ジェームズ・トッドはそのダイアモンドをスミソニアン博物館に持っていった。

> The Hope family bought the diamond.

ホープ一家がそのダイアモンドを買った。

* 固有名詞が入っているのでとっつきにくそうに見えるだけです。
    • 0
この回答へのお礼

わかりやすくありがとうございます!
またお願いします(T_T)