dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

空所に適当な選択肢の語を入れてください!

1.() students missed the train.
(1)The most of (2)Almost of (3)Aimost all of the (4)Almost all of

2.“Is it true that Frank had a car accident?” “I'm afraid ().”
(1)it (2)true (3)so (4)that

3.“Is Tom coming to the party todey?” “I (). He's sick.”
(1)don't suppose it (2)suppose it (3)suppose not (4)suppose so

4.I am innocent. I had () to do with the accident.
(1)everything (2)something (3)nothing (4)anything

5.Just relax and () yourself. There's nothing to worry about.
(1)ease (2)enjoy (3)favor (4)please


()内の語句を並べ替えて正しい英文を作ってください。
6.この洗濯機は妙な音が出る。どこか故障しているに違いない。
This washing machine is making a strange noise. I think that (be/ something/ there/ with/ must/ wrong/ it)


誤った箇所を指摘して正しい形に直してください。
7.Most of (1)(students) seemed to (2)(have understood) (3)(how fortunate) they were (4)(to be living) in a peaceful country.

以上の7問です!
よろしくお願いします!

A 回答 (3件)

#2.です。

訂正です。

5. Just relax and (1. ease) yourself. There's nothing to worry about.
とにかくくつろいで体を楽にして下さい。心配することは何もありません。

にして下さい。失礼しました。
    • good
    • 0

1. (3. Almost all of the) students missed the train.


その生徒たちのほとんど全員が、その電車に乗り遅れました。

2.“Is it true that Frank had a car accident?” “I'm afraid (3. so).”
「フランクが自動車事故にあったのは本当ですか?」「残念ながらその様です。」

3.“Is Tom coming to the party today?” “I (3. suppose not). He's sick.”
「トムは今日そのパーティに来るでしょうか?」「来ないと思います。彼は病気です。」

4. I am innocent. I had (3. nothing) to do with the accident.
私は無実です。私はその事故には何も関係がありませんでした。

5. Just relax and (2. enjoy) yourself. There's nothing to worry about.
とにかくくつろいで楽しんで下さい。心配することは何もありません。

6.この洗濯機は妙な音が出る。どこか故障しているに違いない。
This washing machine is making a strange noise. I think that there must be something wrong with it.

7. Most of (1)(students ⇒ the students) seemed to (2)(have understood) (3)(how fortunate) they were (4)(to be living) in a peaceful country.
その学生たちのほとんどは、自分たちが平和な国に住んでいてどれほど幸運なのか理解したようでした。
    • good
    • 0

1.(3) students missed the train.


(1)The most of (2)Almost of (3)Aimost all of the (4)Almost all of

2.“Is it true that Frank had a car accident?” “I'm afraid (3).”
(1)it (2)true (3)so (4)that

3.“Is Tom coming to the party todey?” “I (3). He's sick.”
(1)don't suppose it (2)suppose it (3)suppose not (4)suppose so

4.I am innocent. I had (3) to do with the accident.
(1)everything (2)something (3)nothing (4)anything

5.Just relax and (1) yourself. There's nothing to worry about.
(1)ease (2)enjoy (3)favor (4)please


()内の語句を並べ替えて正しい英文を作ってください。
6.この洗濯機は妙な音が出る。どこか故障しているに違いない。
This washing machine is making a strange noise. I think that there must be something wrong with it.


誤った箇所を指摘して正しい形に直してください。
7.Most of students seemed to have understood how fortunate they were (4)(living) in a peaceful country.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!