出産前後の痔にはご注意!

冬は私の1番好きな季節です。

理由はいろいろな行事があるからです。
例えば、クリスマスやお正月など・・・。

私はクリスマスのような楽しいことが大好きです。

あなたはどうですか?
どの季節が一番好きですか?

A 回答 (3件)

I like winter very much because there are lots of enjoyable event

s such as Christmas and New Year’s day. I love and enjoy these events. How about you? Hitch season do you like the best?
    • 2

No2です

Hitch→Whichですね 誤字りました。
    • 0

Winter is my favorite season.

The reason is it has a number of events such as Christmas and New Year.

I love a festive time as Christmas.

How about you?

What season do you like the best?
    • 1