dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

みんなと過ごした学校生活がとても恋しいです。

という文を英語に翻訳していただけないでしょうか?お願いいたします。

A 回答 (4件)

I really fond of my school life where I spent with everyone.


とても懐かしいの意味

I will never forget my school life where I spent with everyone.
絶対わすれないの意味

I love every memory of my school life with everyone.
わたしはみんなとの学校生活の全ての思い出が恋しい

最初のふたつは、日本語に近くなるように
三番目は少し意訳してみました。
    • good
    • 0

I'm missing my school life spent with you all.

    • good
    • 1

1案  共に過ごした「日々」が恋しいという意味でーー


We spent life together at school. I miss those days.

2案 みんなと過ごしたときが幸せだったという意味合をこめてーー
I really miss our school days. We all spent time together. Those are happy years.

以上でいかがでしょうか?
    • good
    • 0

I really miss my school days. I was happy with you.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!