アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語の会話文にしてください。


東京は便利だし、新しい事もあるけど、日本の会社はストレスも多いと思う。
東京は物質な所。
私は他の国に住んだことないけど3カ月だけタイの学校に行ってました。

A 回答 (3件)

A:Tokyo is convenient so that there is not only new things but also very stressful things at Japanese offices.


B: I think Tokyo is a material place. I've never lived in any other countries, but I've been to a school in Thailand for 3 months.
    • good
    • 2

No.1ですが、最後の


>I've lived in Tailand just for 3 months, but I've never lived in any other foreign country.
は、反対のほうがよいかもしれません。

I've never lived in any other foreign country, but I've lived in Tailand just for 3 months.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

助かりました

ありがとうございます

お礼日時:2016/01/26 12:18

色々な言い方がありますが、一例として


Tokyo is (very) convenient and there're many new things there, but Japanese companies are stressful, I think.

Tokyo is (, so to speak,) a material place. (so to speakは「いわば」)

I've lived in Tailand just for 3 months, but I've never lived in any other foreign country.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!