アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

この文章を英語にしてください!!

僕らはさ迷い続ける
暗闇と心の中で
振り返るな 走りきれ

A 回答 (3件)

We will keep on wandering both in the darkness and our minds.


Don't look back and run as you can.
    • good
    • 1

We will continue to wander.


in the darkness and mind
Don't look back and completely run!
    • good
    • 0

We'll keep trying to find a way in the dark and in our mind.


Don't look back. Keep on running till the end.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!