牛、豚、鶏、どれか一つ食べられなくなるとしたら?

英語にお願いします>_<

東京は雪が降ったのよ!
私が住んでる所はまだだけどね。

A 回答 (7件)

It snow in Tokyo!


It's not yet in my town/city.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:01

Let me tell you that it snowed in Tokyo!


But it hasn't snowed yet where I live.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:01

it snowed in tokyo but there is my town only where hadn't snowed

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:01

Wow! Snow fell in Tokyo! It hasn't fall in the place I live yet t

.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:02

did u know that it snowed in tokyo? sadly not around my place tho

ugh
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:02

It snowed in Tokyo! Not in my area so far, though.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:02

It had snowed in Tokyo!


But It's not yet in my town/city.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2016/11/26 04:02

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!