アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「歯科」関係の英語の表現についてです。翻訳をお願いします。

「問題が悪化しないうちに、すみやかに歯科医の助言を仰ぐというのが、あなたへの最善の助言です。」

お手数をおかけします。

A 回答 (3件)

You better you seek for dentist's advice as soon as possible befo

e case gets worse. That's my best advice for you now.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ごていねいに有難うございました。感謝いたします。

お礼日時:2017/01/29 21:46

That you should enlist advice of dentist promptly while the probl

em is not worse is the best advice to you.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

最初の主部が長すぎてバランスが悪いですね。ありがとうございました。

お礼日時:2017/01/29 21:42

The best choice for you is to see the dentist as soon as possible

before the problem gets worse.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

「最善の選択」ではなく「最善の助言」なのですが。
ありがとうございました。

お礼日時:2017/01/29 21:43

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!