アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語で「私のプロフィールに君と交際中って載せていい?」はなんて言いますか?

A 回答 (3件)

May I write on my profile that I'm going out with you now?

    • good
    • 1

Do you mind if I write that I'm in a relationship with you on my

le?
    • good
    • 0

Can I post I'm in a relationship with you on my profile ?

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!