アレルギー対策、自宅でできる効果的な方法とは?

英語のスピーチをする事になりましたが英語が全くできません

すいませんが次の内容を英訳して下さい
今回初めての英語のスピーチをするため大変緊張しています。内容は簡単な自己紹介にしたいと思います。
自分の名前は〇〇〇〇で歳は33歳です。
出身は〇〇〇〇で〇〇〇〇駅の近くから出勤しています。
家族は4人で妻と息子と娘です。
趣味は釣りと料理で、休日には家族で釣りに行くかパチンコをしています。
今回〇〇〇〇から転勤してきましたが以前もここに勤務していたため知り合いが多く楽しく勤務できています。
器材が新しくなるため、日々その準備と勉強に追われてますが1日でも早く戦力になれるよう努力していきます。
以上でスピーチを終わります。

A 回答 (1件)

My name is ◯◯◯◯ and I am thirty three

years old.
I am from ◯◯◯◯ and I go to work from the
house near ◯◯◯◯ station.
There are four people including me in my family.I have my wife,son,and daughter.
My hobby is going fishing and cooking and I spend my holidays going fishing with my family
or going to play pinball.
In this time,I am transfered from ◯◯◯◯ but
because I have worked here before,there are
so many people I know that I am able to enjoy working here.
The instruments are replaced to new ones so
I take great pains because of the daily preparation and study of them but I want to work
hard to be able to help you as early as
possible.
Thank you for listening.
私は、ドイツ語専門ですが、よかったら使って下さい。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございましたm(__)m