プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

わかりました、ありがとうございますを英語でいうと?


Thank you, I got it.かなあと思ったのですが、
ありがとう、やったぜ、みたいないみになるようなきがして。
どうすればいいのでしょうか?
(I understand.以外でお願いします。。。。I got it.と似た表現ってなかったでしたっけ?)

よろしくおねがいします

A 回答 (7件)

仕事でしたら



Well noted. Thank you.

を結構使ってます。

他には具体的に何をわかったのかを述べる方法もありますね。

Thank you for the information.
Thank you for your response.
Thank you for the confirmation.
Thank you for the explanation.
Thank you for the clarification.
Thank you for clarifying the situation.

etc
    • good
    • 1

Thank you.I see.

    • good
    • 0

OK. Thank you.

    • good
    • 1

少し変わった言い方ですが、よく使います。



I'm with you. Appreciated.
    • good
    • 0

I see. Thanks.

    • good
    • 0

oh,I see.

    • good
    • 1
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!