dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

駅などの人の目に付くところに警告の広告を出すを英語にしてください

A 回答 (3件)

駅などの人の目に付くところに警告の広告を出す。


→ put up (public) notice of warning in a conspicuous place like a station.

publicは省略することもできます。
    • good
    • 0

put up warning posters in public spaces such as train stations.

    • good
    • 1

place advertising warnings in a very conspicuous spot like a station.



(WEBSTER辞書)
The sign was placed in a very conspicuous spot/position.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!