プロが教えるわが家の防犯対策術!

Essentially, I'm trying to find a Japanese who wants to practice his/her English/Chinese and do a language exchange (so that I can learn Japanese ;) but I don't know how to reach to real local Japanese? I got LINE but no contacts.

请问,应该如何寻找一个想练习英语或者中文的日本人?我想寻找日本本地人做语言交换,并以此学习日语。我已经注册了LINE,但是没有联系人。

こんにちは、私は英語や中国語を学びたい、そして言語交換をしたいと思っている日本人を探しています。そのような人々に到達する最良の方法は何ですか?私はLINEを持っていますが、連絡先はありません。
Googleによって翻訳されました。

First time using goo, sorry if I made inappropriate mistakes!

Sincerely
どうもありがとうございました!

A 回答 (5件)

Hi, Aazure!


SNS including Twitter, Facebook and Instagram is the best way to realize your dream.
Just access to it!
    • good
    • 3
この回答へのお礼

Hello Marble :D,
Would it be impolite to add a stranger to your friend list?

お礼日時:2018/03/02 12:45

I don't think so. But I think it would be needed a polite message at first. ” I'd like to be your friend”


Accepting message was sent you,
You reply ” Thank you for accepting me as your friend”
l like Facebook. If you sincerely write a message, you can be added friends list of good persons.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございません~

お礼日時:2018/03/03 03:23

私はやっていません。


以前はやってましたがfacebook は電池の消費が早いので辞めました。
    • good
    • 2
この回答へのお礼

lol!
私は自分のコンピュータで試してみる :D
どうもありがとうございました!

お礼日時:2018/03/02 12:55

Well, I don't think it would be.


So to say that everybody's the stranger before you know him or her:o
    • good
    • 2
この回答へのお礼

Bravo!
You guys are smart, thanks!

お礼日時:2018/03/02 12:54

facebook をやるのが一番早い。


住んでいる国は関係なく友達が出来る。
    • good
    • 2
この回答へのお礼

しかし、あなたの友人のリストに見知らぬ人を加えるのは失礼ですか?

お礼日時:2018/03/02 12:45

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!