プロが教えるわが家の防犯対策術!

韓国海苔について英語で説明してください

A 回答 (3件)

Along with miyeok (brown seaweed) and dasima (kelp), gim is one of the most widely cultivated and consumed types of seaweed in Korea.It is commonly eaten as a banchan (side dish) and used to make seaweed rice rolls known as gimbap. と、書いてありました。

    • good
    • 1
この回答へのお礼

書いてあったんですかw
英語の授業で発表するので、もう少し簡単な単語でがいいですねー笑笑

お礼日時:2018/05/07 00:41

unko

    • good
    • 2

Original name of the Korean seaweed is Gim.


The tast is salty, and the texture is thin and crispy.
I like gim very much.
とか。
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!