プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にしてください。

赤ん坊が手でものをうまく操ることが出来るようになるにはかなりの時間がかかり、他の足を使わず片足で立つことができるようになるには、なお時間がかかる。

A 回答 (3件)

Babies need much time to manage to learn how to handle objects wi

th their hands, and more time to stand on their single foot.
    • good
    • 1

It takes much time before a baby can handle something well by hand, and


it takes more time before they can stand on one foot [without using the other (foot)].
”他の足を使わず”、の部分は、on one foot と言えば、それだけで十分伝わるはずです。
    • good
    • 0

It takes a lot of time before the baby can manipulate things by h

and, it takes a long time to be able to stand on one foot without using other feet.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!