出産前後の痔にはご注意!

I'll copy you in. はどういう意味ですか?

A 回答 (2件)

『貴方に(メールの)コピーを送ります』 の意味です。

Aさんにメールを送る時、Bさんにそのメールのコピーが行くようにする時、このように言います。
    • 0

copy sb in

— phrasal verb with copy UK ​ /ˈkɒp.i/ US ​ /ˈkɑː.pi/ verb [ I or T ]
​to send someone a copy of an email that you are sending to someone else:
I'll copy you in on all emails relating to the project.
https://dictionary.cambridge.org/ja/dictionary/e …
    • 1