プロが教えるわが家の防犯対策術!

それは1人何個まで注文できますか?と英語で言いたいのですが、なんと言いますか?

A 回答 (5件)

What is the maximum order quantity per person(またはcustomer)?


「一人につき、最大いくつまで注文できますか?」
    • good
    • 1

What is the maximum quantity I can order at one time?


一度に最高何個まで注文できますか?
    • good
    • 0

How many can I order?

    • good
    • 0

How many can you order? だと思う。

    • good
    • 1

How many (pieces) can it be ordered per person?

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!