I really need help on this: In my world history class at school, I have to write a paper on the 3 "places of worship" centered in Israel→Christianity, Judaism and Islam religion. If there is one,an english URL will really help.

A 回答 (3件)

エルサレムのフリーの写真ページ(日本語ですが)サイトのURLでよいのでしょうか?

参考URLのページ見てください。

参考URL:http://www.zion-jpn.or.jp/p08.htm
    • 0

Hi.

How about this page about Jerusalem ?
You can examin about it by the word 'Jerusalem'.
I think it's a very difficult working , so do your best !

参考URL:http://www.jrep.com/
    • 0

エルサレム の事ですね。

・・・って、日本語読めるんでしょうか? (^^;;

この回答への補足

dagtrioさん、

はい。日本語バリバリ読めます。I wrote in english cuz by that, I could explain better of what information I wanted. Well actually, I want pictures of the 1)Dome of Rock 2)Church of Holy Sepultre 3)the wailing rock all together. Sorry for being picky.

• 0