アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

この文章を英語に訳して欲しいのですがよろしくお願いします
自分の幸福だけを追求していると幸せになれない 他の人の幸福に関心を持って初めて幸せになれるんだ お手数掛けます

A 回答 (3件)

While you persuit only your own happiness, you cannot be happy.


But if you imagined for all human kind's happiness to realize, then you could be happy for real.
    • good
    • 1

* You cannot be happy when you are pursuing nothing but your own happiness. It is not until you are concerned with other people's happiness that you can be happy.



* You can't become happy when you are running after your own happiness only. You are not able to find your own happiness till you get interested in others' happiness.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

2つもご丁寧に 教えてくださって ありがとうございます

上の文章を参考にさせて頂きたいと思います

これからも お伺いする事あると思いますが

差し支えなければ ご指導よろしくお願いします

ありがとうございます

お礼日時:2010/10/09 01:06

No.1です。


While you pursue your own happiness alone, you would not be happy.
But if you imagined for all human kind's happiness for realization, then you could be happy for real.
と訂正させて頂きます。
申し訳ありませんでした。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

2度もご丁寧に回答下さり ありがとうございます

大変助かりました

これからも 色々お伺いする事あると思いますが 

その際も ご指導下さい

ありがとうございます

お礼日時:2010/10/09 01:03

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!