プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

Most of our sets have footage from early careers and the country they originate from so most sets will have both formats we test on the cheapest DVD player around which is about £15 I must stress any modern DVD player will play both formats it has been like this for about 7 years, what I suggest you do is buy from an American website but ask are they copies from a British website it is very sad because I watch more NTSC fights than PAL here is a list of countries below good luck with your pursuit of fight sets elsewhere

A 回答 (1件)

私たちの製品は初期のころからも、作られた国でも、規格に適合してきております。

ほとんどの製品は両方のフォーマットに対応していて、今後もは£15近辺の最も安いDVDプレーヤーで(どちらのフォーマットにも対応していることを確認する)テストを続けていくつもりです。もちろんこの7年間続けてきたように、最近のDVDプレーヤーは両フォーマットに対応することを強調したい。
(もしそれでもご心配なら)お勧めするのはアメリカのウェブサイトで購入するが、その製品がイギリスのウェブサイトからのコピーであるかどうかを確認することです。NTSCのfightの方をPALよりよく見る私には悲しいことですが。下にあるのが対応している国のリストです。他のどこかでfightの製品を上手く購入できますように
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました!