dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

英語の課題で、好きな有名人についての紹介文かいてます。
「彼女は〇〇年に△△というドラマで□□の役を演じました」の英文を教えてください

A 回答 (5件)

She played as the role of (-,a,the)xxx in the drama yyy in zzz.

    • good
    • 1

She acted as □□ in the drama called △△ in 〇〇.

    • good
    • 0

・She had a starring role in △△ as □□ in 〇〇.


・She is known for her role as □□ in the television drama series △△ in 〇〇.
    • good
    • 1

She played □□ in the 〇〇 drama as △△

    • good
    • 2

She played the part of □□ in the drama "△△" in 〇〇.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!