gooポイントが当たる質問投稿キャンペーン>>

紙の辞書か電子辞書どちらがいいかという英作文を書かないといけないのですが、
I should use electronic dictionaries.
I can find words more quickly.
They are smaller.
It is light.
この文をSoとかを使って作文にしてください!英語が苦手なのでお願いします、、

A 回答 (1件)

Electronic dictionaries are samller and lighter than paper dictionaries.

When I use an electronic dictionary, I can find words more quickly.
So I should use an electronic dictionary.
( So I think an electronic dictionary is better than a paper dictionary.)

一部元の英語を変えています。It is light. その他ですが、They are smaller. と
前にあるので、この複数と比較級はそのままにして、It is light. は、They are
lighter.に直してから、文のつながりを考えるべきでしょう。参考まで。
    • 1
この回答へのお礼

わかりやすくありがとうございます!!