プロが教えるわが家の防犯対策術!

このままの関係でいいから、
私は君の隣で笑っていたい。

これを英語にすると、どーなりますか?

A 回答 (3件)

I don't need our relationship to go anywhere. I'm happy just bein

.
    • good
    • 0

I don't care if our relationship goes on like this,


all I want to do is laugh and smile next to you.
    • good
    • 1

So i keep relationship,


I want to be smile next to you.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!