プロが教えるわが家の防犯対策術!

それはとてもシンプルな恋愛映画ですが、この歌の歌詞はとても素敵。
を英語英語でどう言いますか?
よろしくお願いします。

A 回答 (4件)

Though it's simply a simple love affair movie, the lyrics in the

track is fantastic.
    • good
    • 2
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/05/04 18:29

It's a very simple romance flick, but the lyrics of the song are

wonderful.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/05/04 18:29

It’s an easy romance film , but the words of the song are very ni

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/05/04 18:29

The lyrics of the main them song of this romance film is pretty fascinating for its great simplicity


of the content itself.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/05/04 18:28

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!