激凹みから立ち直る方法

教えてください!

「教えてください!」の質問画像

A 回答 (3件)

has been swimming


had been listening
had been learning
had been waiting
had been raining
has been working
    • good
    • 0

has been swimming


had been listening
has been learning
had been waiting
had rained
has been working
    • good
    • 0

文字が、見えないな

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!