アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください!

ドーピングを使うことに私は反対です。
なぜなら選手の健康を害し、社会に悪影響を与えてしまうからです。また、スポーツそのものをだめにしてしまいます。

私は死刑制度に賛成です。なぜなら、凶悪な犯罪は命を持って償うべきだからです。死刑を廃止すれば被害を受けた人やその家族の気持ちがおさまりません。

A 回答 (4件)

ドーピングを使うことに私は反対です。


I'm not agree with use of doping.

なぜなら選手の健康を害し、社会に悪影響を与えてしまうからです。
Because it is harmful to athletes and affects our society.

また、スポーツそのものをだめにしてしまいます。
Moreover it even makes the very sports decay.

私は死刑制度に賛成です。
I prefer the presence of death penalty.

なぜなら、凶悪な犯罪は命を持って償うべきだからです。
Because I mean that a cruel murder is supposed to cost its doer's life.

死刑を廃止すれば被害を受けた人やその家族の気持ちがおさまりません。
If the death penalty is abolished, victims and their families won't appeased.
    • good
    • 1

(1) ドーピングを使うことに私は反対です。


I'm opposed to doping.

(2) なぜなら選手の健康を害し、社会に悪影響を与えてしまうからです。
It is because doping makes doped players unhealthy and adversely affects society.
(3) また、スポーツそのものをだめにしてしまいます。
It also spoils sports themselves.

(4) 私は死刑制度に賛成です。
I'm in favor of capital punishment.

(5) なぜなら、凶悪な犯罪は命を持って償うべきだからです。
It is because I believe that criminals should pay for their atrocious crimes with their lives.

(6) 死刑を廃止すれば被害を受けた人やその家族の気持ちがおさまりません。
Should capital punishment be done away with, the victims and their families could not calm down.
    • good
    • 1

I'm opposite to use a doping.


It's because player's health is hurt and has a bad influence upon society. A sport makes itself useless.

I approve a death penalty system. Because a brutal crime is because it should be compensated with the life. When abolishing a death penalty, feeling of the person who suffered damage and the family doesn't go away.


・・・余談・・・

その主張は風邪薬や解熱剤の成分が違反薬物として検出される矛盾を含んでいる。
The assertion includes contradiction that components of cold medicine and antipyretics are detected as offending drugs.

感情論で語る問題ではない。社会不適合者を社会から完全に隔離することができれば十分なことです。
It is not a question to talk about emotion theory. It would be sufficient if we could completely isolate social nonconformers from society.

のような反論も想定しておきましょう。
    • good
    • 2

Google翻訳



I am against using doping.

Because it hurts athletes' health and adversely affects society. Moreover, it spoils sports itself.

I agree with the capital punishment system. Because heinous offenses should be compensated with their lives.

If we abolish the death penalty, the feelings of the victims and their families will not stop.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!