プロが教えるわが家の防犯対策術!

In my opinion, you should avoid paying more tax than you need to.
(必要以上に税金を払うべきでない、というのが私の意見です。)

この文を書き換えるとどのような文になりますか?

A 回答 (5件)

I suggest that you should avoid paying more tax than you need to.

    • good
    • 1

I think that you should avoid paying more tax than you need to.



You are advised not to pay more tax than you need to.
    • good
    • 0

I believe...

    • good
    • 0

And one more:


It would be better for you not to pay more tax than you need to.
    • good
    • 0

than neededと、最後のところ、書き換えれば良いでしょう。

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!