マンガでよめる痔のこと・薬のこと

学会の際、記念品を招待講演者に配布します。その際の記念品引換券を作成しております。下記でよろしいでしょうか。添削をお願い申し上げます。
To Invited Speaker
Coupon for gift of XXXX conference
You can get it at the Registration desk with this coupon.

A 回答 (1件)

GIFT COUPON

----------
Dear Invited Speaker,
Please hand this coupon to the
Registration desk to get our gift.

でいかがでしょう。
    • 0
この回答へのお礼

ご丁寧にありがとうございました。