アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

はじめまして。

ネットで買い物をしました。
商品が未だ届かず、このメールが届いたのですが文章の意味がよく分かりません。
「受注はしたけど、発送はまだです」という意味だと思い、そのままにしていましたが、このメールに発送方法の返信をしなければならなかったのか、また何について返事をしなければならないのか、教えて頂けましたら本当に感謝です。申し訳ありませんが宜しくお願い致します・・・

Your order information appears below. This email confirms that we have received your order; however, it does not confirm shipment. You will receive an additional email upon shipment of your order, which is subject to availability.

If you need to get in touch with us concerning your order, send an e-mail message or call us.

To assist us in providing the best customer service to you, please include your order number and billing address on all correspondence.

A 回答 (1件)

別カテゴリに重複投稿なさっているようですので、こちらは削除された方がいいと思います。

別カテゴリの方に、全訳を回答しておきました。ご参照下さい。
    • 0
この回答へのお礼

初めてで使い方がよく分かりませんがこちらは締め切りました。
ありがとうございました!!