アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

以下の日本語を英訳してください


返信無いから、
倒れたりしてるんじゃないかと
すごく心配だよ


よろしくお願いします

A 回答 (3件)

We afraid if you were sick in bed, as receiving no reply from you.


Please give us any mail otherwise we worry about you seriously.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました

お礼日時:2013/11/14 20:15

I don't get any response from you..


I got worried too much if you were sick.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました

お礼日時:2013/11/14 20:14

Hey, I'm worried if you turned over or anything 'cause of no repl

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました

お礼日時:2013/11/14 20:14

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!