電子書籍の厳選無料作品が豊富!

知り合いに質問したいことがあります。


もしかしてあなたのお母さんがあなたを芸術家として導いたのですか?
絵のきっかけはお母さんだったのですか?
間違ってたらごめんなさいね。

と伝えたいのですが英語の文にしてくださると助かります。
よろしくお願い致します。

A 回答 (4件)

I wonder if it was your mother who guided you to an artist.


Was your mother who gave you the trigger to painting?
Forgive me if I said something wrong with you.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

とても参考になりました。
ありがとうございます。

お礼日時:2014/10/04 09:53

Was it by any chance your mother, who shepherded you into the world of art?


Was she the source of inspiration that prompted you to start painting?
Please forgive me if I am mistaken.

[PS]
最後の一文は、"Please forgive me for asking personal questions." のようにした方がよいかと思います。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2014/10/04 09:54

こんにちは。



I wonder whether your mother had something to do with you being an artist.

Was she the one who introduced you to painting?

Forgive me if I'm wrong.

ご参考までに。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2014/10/04 09:54

Did your mother give you guidance to become an artist by chance?



Was your mother the first to introduce you to be a painter?

Excuse me if I am wrong.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2014/10/04 09:53

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!