プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

外国人の男の人を遊びに誘いたいと思っています。
今まで2人で3回遊んだことがあります。

英語でなんて言ったらいいのかわからないので、翻訳していただけると助かります。

土曜日って、暇かなぁ?桜を見に行こうかと思うんだけど一緒にどうかなって思って。もし、興味があったらだけどね。

翻訳をよろしくお願いします。

A 回答 (4件)

How about Saturday? I'm wondering if you could go see the cherry

oms with me. Tell me if you want to.
    • good
    • 0

Saturday, you free? I'm thinking of going to see cherry blossoms

't you come along? If that interests you.
    • good
    • 1

Are you free on Saturday? Shall we go to see the cherry blossom i

f you are interested.
    • good
    • 0

Are you gonna be free this Saturday? because I'm thinking of going to see cherry blossoms and I was wondering if you would like to go with me.


Well, if you are interested though.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!