プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

骨がすぐに折れてしまう
英語でお願いします!

A 回答 (5件)

I have a habit of breaking bones.

    • good
    • 2

The bone has been broken instantaneously.

    • good
    • 1

The bone is broken instantaneously.

    • good
    • 1

You need to eat fish to take calcium.

    • good
    • 1

My bones are easy to break.

    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!