プロが教えるわが家の防犯対策術!

どなたか英語にして下さい。
今夜のライブに来てと友達に言われ…


『何時に行けるかわからないけど行くよ!
酔っ払ってそこにたどり着けるか
わからないけど!』
↑英訳お願い致します(o_o)

A 回答 (3件)

I'll meet you, but not sure when I'll be.


Most problem is how can I go there, because of hard drunked.

かなぁ。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2016/12/31 16:47

I will come there but I am not sure what time I'll be able to com

ough I may not be able to arrive there because of getting drunk.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2016/12/31 16:47

I don't know when I can get there , but I 'm sure I will.


But I'm not sure if I could get there because I’m drunk.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2016/12/31 16:47

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!