アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

(1)Animal breeders believe that [①by coming] superior genetic qualities of certain animals it is possible to develop breeds that are [②resisting] to [③injury] or illness and [④have increased] production.

(2) [①Being] the largest salt water lake[②in] the United States, the Great Salt Lake [③is of] special [④interesting] to biologists,biochemists and geologists.

(3) [①The]curricula of American public schools [②are] [③set in] individual states; they [④do not determine]by the federal government.

(4) Police [①has been][②investigating] the cause of this alarming accident [③but][④they haven't] found any clues.

(5) [①With] sufficient diet,hygiene, and parasite control, [②most]horses remain [③tractably][④when on] good pasture.

A 回答 (4件)

(1)動物育種家は、特定の動物の優れた遺伝的性質が、妊娠や病気に苦しみ、生産を増やした品種を開発することが可能であると信じている。



(2)米国の最大塩水湖[2] [3]、グレートソルトレイク[3]は生物学者、生化学者、地質学者にとって特別な[興味深い]。

(3)アメリカ公立学校のカリキュラム[①]個々の州; 彼らは連邦政府によって決定されない。

(4)警察は、この警告事故の原因を調査したが、その手がかりを見つけたわけではない。

(5)十分な食生活、衛生、寄生虫駆除があれば、良い牧草地にはほとんどの馬が残っている。
    • good
    • 1

⑴ 2


⑵ 4
⑶ 3
⑷3
⑸ 3
    • good
    • 0

⑴ have increasedを are increasingに。


⑵ interestingをinterestに,
⑶ do not determineをare not determinedに。
⑷butをthoughに
⑸tractably を tractableに
    • good
    • 0

1 ② 後に to がある以上、形容詞の resistant



2 ④ of +名詞で、interest

3 ④ are not determined

4 日本の学校文法では圧倒的に the police ですが、
ばくぜんと警察の人たちの意味では police もあります。
いずれにせよ、people のような複数扱いで
① have been

5 SVC で③ tractable という形容詞
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!