プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にしてください。よろしくお願いいたします。

私はいままで、コーちのバックもったことないし、むしろコーチはきらいです。

A 回答 (4件)

There is not that I had, and, as for me, a coach dislikes Bach of

the coach rather so far.
    • good
    • 0

I have never taken care of coach's bag. If anything,I hate him.

    • good
    • 0

I have never bought a Coach bag. Actually I don't like Coach.

    • good
    • 1

I've never owned a Coach bag. In fact, I don't even like them.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!