dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

今度日本に来た時はお茶でもしませんか?

この文を英文にするとどうなりますか?教えてください

A 回答 (3件)

Will you have some time with me over a cup of tea the next


time you come to Japan?
    • good
    • 0

Why don't we have some tea when you get to Japan next?

    • good
    • 2

Would you like to go to have tea or something next time you come

to Japan?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます☺︎

お礼日時:2017/07/11 21:26

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!