アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語の授業で尊敬する人を英語で5文で説明しなければなりません。しかし、自分は英語が苦手でそれに特に尊敬する人もいないので困っています。どうすればいいのでしょうか?!また、時間があるなら英文を書いて送ってほしいです。ダメなのはわかっていますがホントに英語ができないんです。よろしくお願いいたします。

A 回答 (3件)

何年生ですか?



それによりますねー
    • good
    • 3

The person I respect is Ken. He is one of my best friends and I h

ave known him since I was high school student. The reason that I respect him is that he is really sociable. He doesn’t hesitate to talk with the people who doesn’t know, and he makes them laugh all the time. Because of his character, he has tons of friends. On the other hand, I’m kind of shy person, so I really respect him, because he can do the thing that I cannot do.
    • good
    • 8
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2017/11/30 15:56

これでいけるんじゃないかなー今留学中のものです。

間違ってたらごめんなさいーでもそんな厳しくないでしょうたぶん
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています