アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

卓球頑張れを英語で教えてください

質問者からの補足コメント

  • それと出来れば先生3年間ありがとうございましたも英語教えてください

      補足日時:2018/01/26 16:59

A 回答 (4件)

Persevere in table tennis.



Thank you very much for your teacher for 3 years.

LINE英語通訳で調べたので確実ではありませんが!
    • good
    • 0

Good luck with table tennis



Thank you for your 3 years teacher
    • good
    • 0

Good luck on your table tennis.


Thank you for your instruction as my teacher for 3 years.
    • good
    • 2

Table Tennis Hang in there



Thank you for everything you have done for me over the past three years teacher.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!