プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

日本語に訳してくださいm(_ _)m

In one example, two girls named Taylor and Lindsey baked cookies as a fun surprise for their neighbors.
They put the cookies into heart-shaped boxes with a note, "Have a great night, from T and L."
That night they knocked on the doors of nearby houses, left the boxes and ran away.
One neighbor was so shocked by the strangers at her door that she called the police.
The next day she went to the hospital for stress. When the girls found out what had happened to the woman, they apologized and the girls' parents offered to pay her medical bills.
Instead of forgiving the girls, however, the woman sued them.
She was awarded $3,900 in damages.

A 回答 (2件)

こんな例があります。

テイラーとリンゼイという名前の二人の少女は、お隣さん達に喜んでもらえるサプライズをと考え、クッキーを焼きました。
彼女らはハート型の箱にクッキーを入れて、「素敵な夜を、TとLより」というメモを添えました。
その夜二人は近所の家々のドアをたたき、(クッキーの入った)箱を置いて走り去りました。
ある隣人は警察に電話をするほど、見知らぬ誰かが自分の家のドアをノックしたことにショックを受けたのです。
翌日彼女はストレスの為病院に行きました。その女性に何が起こったのかを知った時、少女たちは謝罪し、二人の両親は医療費の肩代わりを申し出ました。
しかし、その女性は二人を許すかわりに訴えたのです。
彼女は損害賠償3900ドルの裁定を受けました。
    • 0

一つの例で、テイラーとリンジーと言う二人の女の子が近所の家にfun surpriseとしてクッキーを焼きました。

彼女たちはクッキーを「素晴らしい夜を。TとLより」とメモを書いたハート型の箱に入れました。

その夜、彼女たちは近所の家々のドアをノックし、箱を残して走り去りました。あるご近所は、見知らぬ人がドアにいた事に非常にショックを受け、警察を呼びました。

次の日、彼女はストレスの為病院へ行きました。女の子たちがその女性に何が起こったか知った時、彼女たちは謝罪し、女の子の両親たちは医療費を支払う事を提案しました。

しかしながら、その女性は、女の子たちを許す代わりに彼女たちを訴えました。彼女は損害賠償金として3900ドルが裁定されました。
    • 0