プロが教えるわが家の防犯対策術!

「重要なのでここからは日本語で話します」を英語にしてください。

A 回答 (3件)

As it is important from now, I would like to speak in Japanese.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。 ,抜きの一文が良かったです。。

お礼日時:2010/09/02 01:38

speakを使うならspeak Japanese○、speak in Japanese×



ちょっと長くなっちゃいますけど

Please allow me to speak Japanese from now because I want to tell you something important.

とか。
sayならin Japanese可。

Can I say something in Japanese because it's important?

とか。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。
短い方がいいですが、~でいいですか?より、~します。と断言する感じが言いたいです。

お礼日時:2010/09/02 01:41

This is important, so for the rest I switch to Japanese



とも。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!