プロが教えるわが家の防犯対策術!

英訳は
i sent you what the photo of me was taken on a webcam.
ですか?



ごめんなさい、わかりません。英訳お願いします。

A 回答 (3件)

The photo I sent you was me taken on webcam.

    • good
    • 2

「誰々を撮った写真」= 's photo = a photo of 人の名



だから、
"I've sent you my photo."または"I've sent you a photo of me."
です。
    • good
    • 0

the photo which I sent you was of me.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!