Oh, I've been to Georgia and California and anywhere I could run
I took the hand of a preacher man and we made love in the sun
But I ran out of places and friendly faces because I had to be free
I've been to paradise but I've never been to me

最後のI've never been to me がわかりません。
ご教授お願いします。

A 回答 (1件)

>I've been to paradise but I've never been to me

この世の楽園へは行ったけど、自分自身を生きたことは無かった。
    • 1
この回答へのお礼

自分自身を生きたことは無かった。

難しいなぁ、、、I've never been to meでそんな意味になるんですか。
 ああああああああむずかしいいいいいいい(^^ゞどうっもどうもありがとうございます。