電子書籍の厳選無料作品が豊富!

He's mad, but he's not stupid. I'll leave him now, and send my daughter to him. My Lord, I must go now. Goodbay. Stupid old man! My dearest Lord! My dear friends, how are you both? What brings you to Elsinore? We came to visit you, my Lord. Was this your idea, or did someone ask you to come? What do you mean, my Lord? The King and Queen wrote to you, didn't they? Yes, my Lord. And I can tell you why. During the last few days, I've felt very strange. The world has lost all meaning. Nothing seems beautiful. Men can't please me and women can't either. My Lord, we didn't know.
お願いいたします。

A 回答 (1件)

彼は狂っていますが、彼はばかではありません。

今、私は彼のもとを去って、娘を彼の元に行かせます。 閣下、私はもう行かなければなりません。 さようなら。 愚かな老人! 最愛の閣下! 私の親愛なる友人、お二人はお元気ですか? どうしてあなた方はエルシノアに来るのですか? 我々は、あなたを訪ねに来ました、閣下。 これはあなたの考えでしたか、それとも、誰かがあなたに来るよう頼んだのですか? どういう意味ですか、閣下? 国王と女王は、あなたに手紙を書きましたね? 書きましたとも、閣下。 そして、私は理由をあなたに話すことができます。 この数日間、私は非常に奇妙に感じました。 世界は、すべての意味を失いました。 何も、美しいと思えません。 男性は私を喜ばせることができません、そして、女性もまたできません。 閣下、我々は知らなかったのです。

*こちらの文も文脈不明です。
    • 0