プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

今日、ビデオ余興の撮影を行います。新婦の友人(アメリカ人)にインタビューする予定でしたが
インタビューをしてくれる方が急遽来れなくなってしまってかなり困ってます!!!!!

すいませんが以下の質問を英語で翻訳お願いします

(インタビュー内容)
•花子さん(仮名)に対する気持ちを教えて下さい

•花子さん(仮名)がいたことで支えられた部分と支えていきたい部分を教えて下さい

•ふだん面とむかって言えない事は!?

•これからどうゆう家族を築いて行きたいですか!?

•初めてのデートはどこですか!?

•プロポーズの言葉は何ですか!?

•花子さん(仮名)が作る好きな料理は何ですか!?

A 回答 (1件)

1. Tell me how you feel about Hanako.

2. How did her presence help you? In what way do you want to support her?

3. Are there things that you usually cannot say to her face?

4. What kind of family do you want to build?

5. Where did you go for the first date?

6. What are your words of marriage proposal?

7. Are there dishes she makes that you love?
    • 0