アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

下記の翻訳をお願いできますでしょうか
助けてあげたいです。

(1)あなたを今の苦しみから助けたいです。

(2)夜中に働く仕事は大変だと思いますので、新しい仕事を探しに、ハローワークへ一緒に行きましょう。

(3)現在、あなたは誰と住んでいますか。

(4)アルバイトはどこまで通勤していますか。

(5)僕の家の隣の部屋は家賃が48000円です。

(6)家賃はいくらまで払えますか。

(7)バイトは何曜日ですか。

(8)困っていることはなんですか。


モンゴルから来た子です。苦しんでいます。
翻訳をお願いできますでしょうか。

A 回答 (3件)

(1)あなたを今の苦しみから助けたいです。


I wanr to help you out of this situation.

(2)夜中に働く仕事は大変だと思いますので、新しい仕事を探しに、ハローワークへ一緒に行きましょう。
I think nightime work is hard for you, then let's go to Hellowork with me.

(3)現在、あなたは誰と住んでいますか。
Who do you live with?

(4)アルバイトはどこまで通勤していますか。
Where are you going for your part time job?

(5)僕の家の隣の部屋は家賃が48000円です。
The rent of my next room is forth eight thousand yen.

(6)家賃はいくらまで払えますか。
How much can you pay for your rent?

(7)バイトは何曜日ですか。
What day of the week are you going for work?

(8)困っていることはなんですか。
What is your hardest thing at present?
    • good
    • 1

タイプミスがありました。

下記に訂正いたします。

(1)あなたを今の苦しみから助けたいです。
I wanr to help you out of this situation.

(2)夜中に働く仕事は大変だと思いますので、新しい仕事を探しに、ハローワークへ一緒に行きましょう。
I think nightime work is hard for you, then let's go to Hellowork with me.

(3)現在、あなたは誰と住んでいますか。
Who are you living with now?

(4)アルバイトはどこまで通勤していますか。
Where are you going for your part time job?

(5)僕の家の隣の部屋は家賃が48000円です。
The rent of my next room is forty eight thousand yen.

(6)家賃はいくらまで払えますか。
How much can you pay for your rent at maximum?

(7)バイトは何曜日ですか。
What day of the week are you going to work?

(8)困っていることはなんですか。
What is your baddest thing at present?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

分かりやすい回答をありがとうございました。

お礼が遅くなり、大変申し訳ございませんでした。
また宜しくお願い致します。

ありがとうございました。

お礼日時:2013/11/06 20:21

(1) I'd like to help you get out of trouble you're in.


I want to help you out of hardship you are going through.

(2) Let's go and talk to a consultant at Hello Work to help find you a new job.
Working at night is too hard for you.
日本語のハローワークの英語表記はHello Workになっております。
help findは口語的ですが、help to findでも言えます。

(3) Who do you live with now?
Who do you share your apartment with?

(4) How far do you commute to get to the place where you work part time?

(5) The rent for the room next to mine is 48,000 yen.

(6) How much can you pay for your rent at most?

(7) What day of the week do you work part time?

(8) May I ask what kind of problem you have?
What worries you most now?
What's worrying you now?
What's your worry now?
What is the worst problem you have now?
8番はいろいろあります。

真似するとまずいので、一言。
前の方のbaddestはworstでなければなりません。ご注意を。

以上いかがでしょうか?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

すごいですね。うらやましいです。
大変助かりました。
また助けて下さい。

お礼が遅くなりすみませんでした。
今後とも宜しくお願いします。
ありがとうございました。

お礼日時:2013/11/06 20:18

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!