出産前後の痔にはご注意!

高校三年の英語で行きたい国についてです。

下の日本語を英語になおしてください!

私はインドに行ってみたいです。
その理由は2つあります。
1つ目の理由は、私はカレーが好きなので本場のカレーを食べてみたいからです。
2つ目の理由は、以前インドについて特集したテレビ番組を見ていた時に
タージ・マハルとガンジス川に興味をひかれたからです。
インドに行って、実際にそれらを自分の目で見てみたいと思います。

この日本語に忠実じゃなくても
このような意味が伝われば大丈夫です!
お願いします。

A 回答 (2件)

I want to go to India. I have two reasons.

First, my favorite food is curry and India is the home of curry. I want to eat curry there.
Second, when I was watching TV about India, I was very much attracted by the Taj Mahal and the Ganges River. I want to go to India and see those places with my own eyes.

以上でいかがでしょうか。
    • 3
この回答へのお礼

ありがとうございます!
参考にさせていただきます!

I want to go to India because of two reasons.

The first reason is trying a curry at the hometown of it, India.
The another one is I was really attracted to the Taj Mahal and Ganges River when I watched the TV program about India.
I want to visit India to see the places as a real.
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!
参考にさせていただきます!